Гарантія задоволення від замовлення в інтернет-магазині Berry-fruit.com.ua

Повернення грошей за товар, який не задовольнив Вас, без зайвих питань та проблем

Ми орієнтовані на довгострокові відносини з кожним з наших клієнтів. Тому пропонуємо тільки високоякісне насіння, добірні саджанці, цибулини, а також всілякі супутні товари, які спростять роботу на ділянці та заощадять Ваш час. Різноманітність сортів забезпечена співпрацею з надійними постачальниками та власним виробництвом. А упаковці кожного замовлення ми приділяємо особливу увагу, розуміючи важливість цієї процедури при транспортуванні.

Турбота про клієнтів

Ми надаємо гарантію на всі товари протягом 14 днів після покупки (згідно із законодавством України). Але якщо у Вас виникла складна ситуація із товарами із замовлення вже після цього терміну – будь ласка, зверніться до нас і ми спробуємо вирішити питання на Вашу користь.

Ми зацікавлені в отриманні Вами хорошого результату, тому якщо посадковий матеріал викликав сумніви, необхідно відразу звернутися до нас для негайного питання.

 

 

Під час отримання замовлення Вами були виявлені невідповідності?

Будь ласка, напишіть нам на електронну пошту та оформіть заявку за правилами:

  • Повернення товарів належної якості:

1. Зв'яжіться з нами електронною поштою berryfruit@ukr.net - у листі вкажіть свої дані, номер замовлення, опишіть причину повернення товару. До листа прикріпіть копію документа, що засвідчує покупку. Дочекайтесь відповіді від менеджера.
2. Відправте нам товар, копію чека або видаткової накладної.
3. Транспортні витрати на повернення товару покриваються з допомогою Покупця.
4. По електронній пошті повідомте, що ви надіслали нам товар - у листі вкажіть свої дані, номер замовлення, номер експрес накладної та службу доставки, поштову адресу на яку Вам надіслати повернення коштів.
5. Чекайте на повернення грошей - співробітник огляне товар на предмет експлуатації. Повернення грошей буде здійснено протягом 7 до 14 банківських днів поштовим грошовим переказом ПАТ «Укрпошта». На вказаний номер телефону прийде SMS-повідомлення з номером поштового переказу, за яким Ви зможете отримати гроші за товар.

  • Повернення товарів неналежної якості (не з вини Покупця):

1. Зв'яжіться з нами електронною поштою berryfruit@ukr.net - у листі вкажіть свої дані, номер замовлення, опишіть причину повернення товару. До листа прикріпіть копію документа, що засвідчує покупку. Дочекайтесь відповіді від менеджера.
2. Відправте нам товар, копію чека або видаткової накладної.
3. Транспортні витрати на повернення товару покриваються з допомогою Покупця.
4. По електронній пошті повідомте, що ви надіслали нам товар - у листі вкажіть свої дані, номер замовлення, номер експрес накладної та службу доставки, поштову адресу на яку Вам надіслати повернення коштів.
5. Чекайте на повернення грошей - співробітник огляне товар на предмет експлуатації. Повернення грошей буде здійснено протягом 7 до 14 банківських днів поштовим грошовим переказом ПАТ «Укрпошта». На вказаний номер телефону прийде SMS-повідомлення з номером поштового переказу, за яким Ви зможете отримати гроші за товар.

  • Повернення товарів неналежної якості (з вини Покупця) – поверненню не підлягає.

Здійснити повернення також можна за адресою: м. Полтава, вул. Сакко, 18-а

 

Умови отримання компенсації, якщо Ви не задоволені товарами у своєму замовленні

Деякі з умов, які можуть бути підставою компенсації:

Якість отриманого посадкового матеріалу (насіння, цибулини, саджанці) незадовільна (суха, надламана, з наявністю видимих ​​пошкоджень).

Звернення було складено протягом 14 днів з дня отримання замовлення.

Посилку було отримано у відділенні транспортної компанії не пізніше, ніж через 3 дні після прибуття.

Зверніть увагу, що якщо відбулася пересортиця та ви отримали не той товар, який замовляли, кошти повертаються після повернення товару до магазину.

Для отримання додаткової інформації, або якщо у Вас є інші питання, будьласка, повідомте нас про це.